سنسور SE625 : سنسور رسانایی ۲ الکترودی ساخته شده از تیتانیوم

۲۱ مرداد ۱۴۰۲
437 بازدید

تولید در صنایع مختلف ، به استفاده از آب فوق خالص وابسته است که نباید آلوده باشد. برای اطمینان از این امر،  knick سنسور SE625، یک سنسور هدایت دیجیتال با الکترودهای تیتانیوم و فناوری Memosens را با رنج اندازه گیری ۰ تا ۱۰۰۰ میکروزیمنس بر سانتی متر،دمای ۱۰- تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد و فشار -۱  تا ۱۶ بار را ارائه داده است. SE625 تعیین مطمئن و دقیق رسانایی آب فوق خالص را در صنایع مختلف تضمین می کند.

اندازه گیری رسانایی دیجیتال در آب فوق خالص 

هزینه تصفیه آب فوق خالص در تولیدات ،  بالا است، بنابراین سرمایه گذاری در نظارت خوب برای جلوگیری از خطا در تولید بسیار مهم است. شرکت های تولید کننده به طور مداوم رسانایی آب را اندازه گیری می کنند تا بهترین نتیجه را به دست آورند. الکترودهای اندازه گیری ساخته شده از تیتانیوم، مانند الکترودهای ارائه شده توسط سنسور رسانایی SE625 ، به دلیل دوام و پایداری آنها در محدوده اندازه گیری پایین، به ویژه در این صنعت مفید هستند. در کارخانه‌های تولید مدرن، ارائه دیجیتال داده‌های حسگر نیز مهم است، که knick از طریق فناوری Memosens یکپارچه ، آن را محق کرده است. سنسورهای Memosens دارای یک اتصال القایی هستند که در برابر تداخل خارجی محافظت می شود. مقدار اندازه گیری شده مستقیماً در سنسور دیجیتالی می شود و متعاقباً به فرستنده منتقل می شود. این امر قابلیت اطمینان فرآیند را افزایش می دهد و خطاهای اندازه گیری را به حداقل می رساند.

به عنوان بخشی از خانواده حسگرهای فرآیند Knick، SE625 می تواند به تمام فرستنده های Knick که می توانند حسگرهای Memosens را بخوانند متصل شود. با توجه به این طراحی ، سنسور را می توان به راحتی در هر زمان تعویض کرد.

سنسور SE625 نه تنها برای استفاده در صنعت نیمه هادی مناسب است، در کاربردهای دیگر نیز استفاده می شود و همچنین برای اندازه گیری رسانایی آب فوق خالص برای نظارت و کنترل مبدل های یونی، اسمز معکوس در تولید هیدروژن، آب خنک کننده و تقطیر استفاده می شود.علاوه بر این، صنعت داروسازی و نیروگاهی نیز می توانند از این حسگر برای اندازه گیری رسانایی استفاده کنند.

Catalog Excerpt-SE625-en-Knick

https://www.knick-international.com/en/products/process-analytics/industrial-sensors/conductivity-sensors/se-625/

پاسخ دهید